Tuesday, October 20, 2009

ApEr nAk JaDi.......



hiii,susah betul nak jadi sorang pengawas,aku ingat ker mudah sangat....senarnya aku nak cite apernak jadi ngan udak thn 6 sklh aku.aku faham maybe diorang ingat habis peksa habis segalanya....not right!!!!ader ke patut diorang gi belasah udak thn 5,aku ingat ker nak tunjuk"gah"sangat,ader ke gi blasah udak daja 5,heeiiiii kes ni dianggap kes buli tau .jgn men men..lebey kurang 18 orang murid lelaki thn 6 terlibat dlm kes ni,aku x sanggup tengok budak thn 5 ni sebab orangnyer bukanlah besar sangat tapi dibelasah,daler si budak 2 anak cikgu,aku dengar cikgu 2 nak wat laporan polis,just dengar jer....yang penting aku x nak terlibat & aku harap budak yang dibelasah 2 cepat la sembuh eh!!!i think bukan salah dierrrr salah saper yang buli 2 lah....tenx kat saper yang jadi saksi &tenx sekali lagi for back-up org yang x besalah.....ape nak jadi dengan murid thn 6 ni....kes ke2,bawa telefon bimbit ke sekolah,senarnya benda 2 haram ke sekolah tapi aku x faham kenapa mereka masih membawa ke sekolah????sedangkan cikgu da penat bagi waning da tapi nape la diorang x paham pahm lagi heeeeiiii,anyway kepada pengawas-pengawas anda must berrrrtanggungjawab dalam kes begini tapi yang telibat 2 pon 2pengawas &penolong ketua pengawas,heeiii,kenapaala pengawas jadi begini....agaknyer canela sijil berhenti udak thn6 ni ek..kelakuan memuaskan or tdak...whateverla pandai buat pandai tanggung yerrr.....

No comments:

Post a Comment